|
|
Poke Ball - Standardowe urządzenie do łapania dzikich Pokemonów.
Koszt: 10$
Great Ball - Zapewnia dwukrotnie większą szansę na złapanie Pokemona niż zwykły Poke Ball.
Koszt: 20$
Ultra Ball - Zaawansowany Pokeball, dający jeszcze większe szanse na złapanie celu niż jest to możliwe w przypadku Great Balla.
Koszt: 50$
Safari Ball - Poke Ball używany do łapania dzikich Stworków tylko w czasie gry Safari.
Otrzymujemy ich 30 wchodząc do ogrodu Safari.
Master Ball - Zapewnia 100% sukcesu na złapanie każdego Pokemona.
Tylko do znalezienia w wyprawie!
Fast Ball - Ten rodzaj Pokéballa jest przeznaczony do łapania szybkich Pokémonów, które mogą próbować ucieczki.
Koszt: 40$
Heavy Ball - Ten rodzaj Pokéballa jest przeznaczony do łapania większych Pokémonów (np. Snorlaxa).
Koszt: 50$
Friend Ball - Pokémon złapany do tego urządzenia jest bardziej uszczęśliwiony niż w przypadku innych Balli.
Koszt: 50$
Level Ball - Ten rodzaj Pokéballa jest przeznaczony do łapania Pokémonów, które są słabsze/mają mniejsze doświadczenie od naszego poke-partnera.
Koszt: 40$
Moon Ball - Łapie Pokemony ewoluujące przez Kamień Księżycowy (Moon Stone) - na przykład Clefairy.
Koszt: 30$
Love Ball - Idealnie pasuje do łapania Pokemonów przeciwnej płci niż twój partner.
Koszt: 40$
Lure Ball - Ten wynalazek pomaga w łapaniu Pokémonów, które łowi się wędkę.
Koszt: 30$
Net Ball - Działa szczególnie dobrze na Pokemonach typu Robak i Woda.
Koszt: 30$
Nest Ball - Działa skuteczniej na młode (posiadające małe doświadczenie) dzikie Pokemony
Koszt: 50$
Dive Ball - Działa lepiej, jeżeli zostaje użyta przeciwko Pokemonom żyjącym w morzu.
Koszt: 50$
Repeat Ball - Jeśli chcemy złapać Pokémona, którego już kiedyś dorwaliśmy (ten sam gatunek), to RepeatBall w takiej sytuacji się przyda. Zwiększy prawie trzykrotnie nasze szanse.
Koszt: 30$
Timer Ball - Szansa na złapanie Pokemona przy pomocy tego Poke Balla wzrasta proporcjonalnie do czasu walki. (Im dłuższa walka tym łatwiej złapać Pokemona)
Koszt: 50$
LuxuryBall - Jedno z wydań zwykłego PokéBalla przeznaczone dla osób bogatych. Szansa na złapanie celu nie jest tutaj ani zmniejszona, ani zwiększona - jedynie Pokémon przebywający w nim staje się nieco bardziej przyjazny dla Trenera.
Koszt: 20$
Premier Ball - Ball wydany w celu upamiętnienia jakiegoś ważnego wydarzenia. (Działa tak samo jak zwykły Poke Ball)
Koszt: 20$
Heal Ball - Odnawia HP złapanego Pokemona i usuwa wszelkie zmiany w jego statusie.
Koszt: 30$
Dusk Ball - Działa lepiej, jeżeli zostaje użyty w nocy, albo w ciemnym miejscu, np. jaskini.
Koszt: 30$
Quick Ball - Zapewnia lepsze działanie, jeżeli zostaje użyty na początku walki.
Koszt: 40$
Offline